Khamis, 5 Julai 2018

Di sebalik permulaan....

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Ini merupakan kali pertama saya cuba untuk berjinak-jinak ke arah blogger ni. Maklumlah kurang pada pengenalan asas semua benda-benda ni. Mahu tak mahu saya cuba melakukan try and error jugak pada kali ini. Alhamdulillah setakat ni berjaya jugak hasil dari pencarian di laman-laman blog yang lain serta bantuan google dan juga youtube. Mungkin entri pada kali pertama ini saya lebih gemar mengisarkan tentang diri saya. Ini bagi memudahkan agar orang lain boleh mengenali sedikit latar belakang mengenai diri saya.  













-   Seorang yang simple tetapi cukup menepati masa.
-   Saya Irwandy Bin Hamled atau dengan nama panggilan Wandy.
-   Dilahirkan pada 13 oktober 1980 dan kini bergenjak usia ke 38 tahun.
-   Berasal dari Petra Jaya, Kuching, Sarawak.
-   Mempunyai 7 adik beradik dan merupakan anak yang ke 4.
-   Pengalaman bekerja selama lebih kurang 19 tahun bermula pada tahun 1999.
-   Sudah berumah tangga dan mempunyai 3 orang cahaya mata.
-   Sedang melanjutkan pelajaran jarak jauh di Universiti Utaara Malaysia Sintok Kedah
     dalam jurusan Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Awam (BPM ).
-   Nombor Matrik 257343.
-   Doakan yang terbaik untuk saya dan keluarga.

Jujurnya itulah sedikit sebanyak info berkaitan dengan diri saya. Insyaallah saya akan cuba berkongsi pengalaman serta mengupas isu-isu menarik bersama di lain kali. Apa yang terbaik kita jadikan panduan serta iktibar bersama. harap ramai yang akan berkunjung ke blog saya.

terima kasih.....











1 ulasan:

Bersantai di Langkawi

Assalamualaikum dan salam sejahtera... Bertemu lagi kita pada entri kali ni. Harap semuanya sihat seperti biasa. kebetulan saya masih la...